sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Ei näin!!!!!

Tässä nyt suoraan sanoen Sulo on MYYNNISSÄ!
Ette voi ees kuvitel kuinka paljon itken eikä elämä enää kiinnosta.
Tänään oli ystäväni Nelli yllärisyndet ja yritin olla tosi iloisella tuulella kunnes katsoin puhelintani.
Anne ( Sulon omistaja) oli lähettäny facessa vistiä mulle että sen pitää myydä Sulo. Nanosekunnissa tunsin itseni pieneksi ja murtuneeksi.
Nellin sydeillä päässä oli koko ajan vaan Sulo Sulo ja Sulo.
Miks just nyt?  Olin just eilen estekisoissa Sulolla ja neljästä virhepiteestä huolimatta olin niin iloinen ettei mitään rajaa.
Ystäviäni ei pahemmin näköjään ees kiinnosta, koska aiheena on vaa pieni ja tylsä poni!!!
En saa yhtään nukuttua eikä oikeen ees kiinnosta yrittää.
Tää on mun elämän yks kamalimmista hetkistä, enkä oikeen tiiä mitä teen.
Olen aina ajatellut et näi ei tuu käymää Sulon kanssa, mutta siitä oli näköjään turha unelmoida.
Mä vaan niin kuolen ilman sitä ponii.
Tää suru painaa mut alleen, etten ees pysty ajattelee muuta ku Sulon tyhmiä ja hassuja temppuja jotka on saanu mut nii usein hyväl tuulel.
En enää keksi/jaksa kirjottaa tähä postaukseen, sillä itken jo ihan tarpeeks....... -_-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti