sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Isolla askeleella eteenpäin!

Heippa vaan kaikille teille ihanaisille lukijoille!

Mä olen nyt sitten harpannut ison askeleen ja meenki torstaina ratsastaan hevosella! (Ehkä tuleva vuokraheppa)
Jos mietitään että Sulon säkä on n. 125cm  nii tän Jade hepan säkä on 167cm!
Olen niiiiiiin iloinen että halkeen kohta!
Huomenna teen mun ratsastus- / tallikamat postauksen.
Voisin myös tehä postauksen mun meikkilaukun sisällöstä,lempi asioistani tai hoitoponistani Moonasta.

Perjantaina olin ratsastamassa vapaatunilla Kentsu ponilla ratsastuskoululla ja menin mun kaverin suht uudella hepalla sen kanssa tandemii.
Ainiin sit mun yks kaveri meni vapaatunnilla sellasella hevosella jolla ratsastin myös.


Huomenna siis joku postaus tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti