maanantai 2. syyskuuta 2013

Kyyneleet ei lopu koskaan......

Multa tulee kyyneleitä varmaa saman verran ku vettä vesiputouksesta.
Tää on tuskaa mulle.
Keskiviikkona voi olla viimeinein päivä Sulon kanssa. ;(
En tiiä mitä tästä oikee käy.
Mä tiiän että mun mummi lukee tätä blogia ja se varmaan ymmärtää miltä musta tuntuu.
Kyynelii vaa tulee lisää koko ajan.

Itkin ku luin tän viedtin minkä Ronya lähetti:
:'( mä tuun itkee keskiviikkona... Mitä jos mentäis niin että oltais "kahden" sen hepan kanssa. Ei huomioitas toisia. Oltais kun muita ei olisi. Harjataan ja hoidetaan rakkaat yksin. Ei sanottaisi muille sanaakaan ainoastaan sille hepalle. Omistettais se yksi päivä kokonaan vain ja ainoastaan sille tyhmälle ärsyttävälle muuli apina kaakille jota rakastetaan suunnattomasti <3

Tää on mu elämän suurin juttu mistä oon itkeny.
Mä oikeesti rakastan sitä ponia se muutti mu elämän ja nyt mun sydän on särkyny......
Noi kuvat kertoo must ja Sulosta kaiken♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti