maanantai 21. lokakuuta 2013

Kivitallilla nähdään!

Siis joku tuntui kolahtaneen vaan paikoilleen mun elämässä!?Mutta mikä?

Elikkäs nyt tähän väliin ensimmäinen tieto että en Jade alkanutkaan vuokraamaan.

Olen tosi paljon ikävöinyt Suloa ja se on saanut minut vähän kyllästyneelle tuulelle ja ratsastus ei ole tuntunut kauheen mukavalta.

Nyt vaan jotenkin hirveen hyvä fiilis kun meen Kivitallin päivä leirille yhen tallilaiseni Julian kanssa.
Esteleiri kysessä joka on 3.11 sunnuntaina. 
Kesällä olin tällä kyseisessä tallilla viikon yleisleirillä. 
  Kivitallil sain kesällä PALJON hyviä kokemuksia ja ratsastustaitoni kehittyi niin paljon, etten edes tiennyt välillä pitäisikö itkeä vai nauraa hepan selässä.
  Jää vähän harmittamaan kun Sofia oli mun ja Julian kanssa sielä leirillä kesällä ja se ihastu  siellä yhteen heppaan jonka nimi on Esko ja tälle leirille se ei pääse koska se on nyt Turkissa enkä "pystyny" soittaan sille ,että halusko sekin tulla mukaan ja viiminen ilmottautuminen oli eilen. Toisalta Sofialla on Bella, mutta se ois kaikista eniten elämässään halunnu Eskon. Joskus Sofia itki koska se rakastu niin paljon Eskoon :(
  



  LEIRI INFO!

* Leirin pitää Ann-Niina Kiviniitty

* Esteleiri

* Kaksi valmennustuntia

* Teoriaa

* Paikassa Kivitalli



KESÄLEIRIN KUVIA:


Remu oli mun ehdoton suosikki ♥
Leirikisat pääsin hänellä starttaamaan ja se viimenen okseri oli kuin unelmaa ♥toivottavasti saan hypätä Remulla esteleirillä ♥♥♥♥♥♥

Tässä kuvaassa on pari heppaa leiriltä.

Noi varsat varasti mun sydämmet ja varsinkin tua alarivin oikea ♥♥♥
Kuinkahan paljon nekin on kasvanut?  



3 kommenttia:

  1. Harmi ettet vuokraakaan jadea :< mut kiva et pääset sinne leirille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jade oli mulle ehkä hieman iso ja se löysi sitten mua kokeneemman vuokraajan ja olen siitä iloinen. :)
      Jännittää ihan kauheesti ku en oo hypänny kunnolla pitkiin aikoihin ja esteleiri edessä! KÄÄKS!

      Poista