torstai 18. joulukuuta 2014

Lumi maahan ja hanskat käteen

HEI YSTÄVÄISENI!
Oikeesti oon tänään ollu tosi hyvällä tuulella koska lunta, lunta ja lunta!
Ite rakastan talvee ja lumi onkin talven ykkös juttu.
Lupasin teille jo viime viikolla että tekisin toisesta harrastuksestani postauksen, mutta valehtelematta minä laiska tytön tyllerö en jaksanut pitkän viikonlopun jälkeen tehdä yhtään mitään...
No ehkäpä sitten kun lunta tulisi vielä hieman enemmän niin onnistuisi kuvien otto ja postauksen tekeminen paremmin.
Jälleen pidemmittä puheitta saatte tämän päiväisiä talvi kuvia ihmeteltäviksi.
Fiilis kohillaan!

Anette, Inka, Aada, Senni ja minä
Rambokin tykkää poseerata lumisessa maisemassa!
Minä, Senni, Inka, Aada ja Anette
Minä ja Inka


Tää nauraminen on mun ja Sennin juttu!
Mutta joskus osataan olla nauramattakin.
Ei naurata



Tää on yks onnistuneimmista kuvista mitä musta on otettu!

Mukavaa illan jatkoa ystäväiseni!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti